Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ouz-Han - Belki Alışırız Şarkı Sözleri


Ouz-Han Alnıaçık'ın 2017'nin haziran ayında çıkartmış olduğu "Belki Alışırız" adlı şarkısı için hazırlamış olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Şarkıyı sitemizden dinlerken alt kısımdanda sözlerine göz atabilirsiniz.

Ouz-Han - Belki Alışırız Dinle

Ouz-Han - Belki Alışırız Şarkı Sözleri

Bu seferdemi olmadı yapamadım
Gelmedi aşkım beni bulmadı
Sanıyorum bekliyorsun unutmamı
Unutmuyorum lan zorlamı.

Hadi üzülelimmi belki barışırız
Birbirimize belki çok alışırız
Ama yapma gitme bak dayanamam
Belki seversin delice sarılırız.

Bu seferdemi olmadı yapamadım
Gelmedi aşkım beni bulmadı
Sanıyorum bekliyorsun unutmamı
Unutmuyorum lan zorlamı.

Söyle seni bir gün ağlattım mı
Gördünmü seni hiç aldattım mı
Yada bir dediğini iki yaptımmı
Zulmün neden söyle gül yüzlüm

Söyle seni bir gün ağlattım mı
Gördünmü seni hiç aldattım mı
Yada bir dediğini iki yaptımmı
Zulmün neden söyle gül yüzlüm

Hadi üzülelimmi belki barışırız
Bir birimize belki çok alışırız
Ama yapma gitme bak dayanamam
Belki seversin delice sarılırız

Söyle seni bir gün ağlattım mı
Gördünmü seni hiç aldattım mı
Yada bir dediğini iki yaptımmı
Zulmün neden söyle gül yüzlüm

Bu seferdemi olmadı yapamadım
Gelmedi aşkım beni bulmadı
Sanıyorum bekliyorsun unutmamı
Unutmuyorum lan zorlamı.

Söyle seni bir gün ağlattım mı
Gördünmü seni hiç aldattım mı
Yada bir dediğini iki yaptımmı
Zulmün neden söyle gül yüzlüm

Ouz-Han - Belki Alışırız adlı şarkı hakkındaki duygu ve düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak bizlerle paylaşabilirsiniz veya sosyal ağ butonlarına tıklayarak bu şarkıyı paylaşabilirsiniz.
Ouz-Han - Belki Alışırız Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 20:20 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.