Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ouz-Han - O Kişi Bendim Şarkı Sözleri


Ouz-Han'ın 2017 şarkılarından birisi olan "O Kişi Bendim" adlı eser için çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, 44 Medya ailesi olarak bizlerin favori şarkısı budur umarız böyle güzel şarkılar çıkartarak hayranlarını sevindirmeye devam eder, Kendisine 44 Medya ailesi olarak teşekkürlerimi sunuyor sizlere'de iyi seyirler iyi dinlemeler diliyoruz.

Ouz-Han - O Kişi Bendim Dinle

Ouz-Han - O Kişi Bendim Şarkı Sözleri

Şarkının başındaki şiir;
Bana sordunya gitmeye cesaretin varmı diye, Kalmaya cesaretim olsaydı bir an olsun ayırmazdım yanağımı göğsünden, Göğsün cennetin provasıydı işte, ben kızamıyorum sende kızma hayata kapatma kapıları...

Şarkının sözleri;

Dön geri dön diyemiyorum asla
Alışmadım gidenlerin 
Ardından ağlasammı
Onunla geçen bütün günleri
Unutsam mı yok saysam mı
Ecel değilmi kapıma gelen
Yoksa ona teslim olsam mı ?

Sor bir gün içine adını yazan 
Biri vardı hani İşte o kişi bendim
Tane tane hecelere bölünen
Bir aşkın yazarı vardı o kişi bendim
İçime içime ağlatan beni yakan 
Yıllarımı çalansa yine sendin
Adım adım yaklaşan 
Bir sevgi vardıya beni bağlayan sana
Özledimmi ağladınmı 
Benim için günlerce yandınmı
Unutmadım yaşananları 
Unutmadım geride kalanları
Ne olurdu biraz aşkı 
Hissederek dolu dolu yaşasaydın
Sım sıkı sarılsan bana 
Ellerimi tutup bıraksaydın
Şimdi ağlamanın zamanı 
Keşke hiç benim olmasaydın


Alışmadım gidenlerin 
Ardından ağlasammı
Onunla geçen bütün günleri
Unutsam mı yok saysam mı
Ecel değilmi kapıma gelen
Yoksa ona teslim olsam mı ?


Sor bir gün içine adını yazan 
Biri vardı hani İşte o kişi bendim
Tane tane hecelere bölünen
Bir aşkın yazarı vardı o kişi bendim
İçime içime ağlatan beni yakan 
Yıllarımı çalansa yine sendin
Adım adım yaklaşan 
Bir sevgi vardıya beni bağlayan sana
Özledimmi ağladınmı 
Benim için günlerce yandınmı
Unutmadım yaşananları 
Unutmadım geride kalanları
Ne olurdu biraz aşkı 
Hissederek dolu dolu yaşasaydın
Sım sıkı sarılsan bana 
Ellerimi tutup bıraksaydın
Şimdi ağlamanın zamanı 
Keşke hiç benim olmasaydın

Şarkı'nın sonundaki şiir;

Veda etmek için yazmıyorum bunları, Veda edecek cesaretim olsaydı bunu karşında yapardım, Aklının köşesinde olmak değil niyetim, Sadece gülümse arada benim köşem orada gizli çünkü, Öpmeye doyamadığım dudağının köşesinde sakladım, Kendine iyi bak....


Ouz-Han - O Kişi Bendim adlı şarkısına çekmiş olduğu video klip hakkındaki duygu ve düşüncelerinizi aşağıda yer alan yorum bölümünü kullanarak bizlerle paylaşabilirsiniz.

Ouz-Han - O Kişi Bendim Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 19:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.