Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Uygar Doğanay - Gitmemiş Gibisin Şarkı Sözleri


Daha Önce imparator İbrahim Tatlıses'den dinlediğimiz harika eserlerden birisi olan "Yanarım" adlı şarkıyı birde Uygar Doğanay - Gitmemiş Gibisin adlı eser olarak dinlemeye ne dersiniz, sitemiz'de şarkıyı hd kalitesinde dinleyebilir ve sözlerine göz atabilirsiniz.

Uygar Doğanay - Gitmemiş Gibisin Dinle

Uygar Doğanay - Gitmemiş Gibisin Şarkı Sözleri

Hiç gitmemiş gibisin 
Kokun hala tenimde 
Sen beni unutsanda 
Yüreğim seninle... 

Kor ateşler içinde 
Yanıyorum yemin olsun 
Seni benim kadar kimse 
Sevmeyecek biliyorsun... 

Yanırım Yanarım sevgimize 
Yanarım Yanarım ikimize 
Yanarım Yanarım ne oldu bize...

Ben seni unutmadım 
İnan unutmadım 
Gittin ya bu gönlümü 
Bir türlü avutamadım... 

Kor ateşler içinde 
Yanıyorum yemin olsun 
Seni benim kadar kimse 
Sevmeyecek biliyorsun... 

Yanırım Yanarım sevgimize 
Yanarım Yanarım ikimize 
Yanarım Yanarım ne oldu bize...

Söz-Müzik:İLYAS KEÇECİ
Uygar Doğanay - Gitmemiş Gibisin Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 20:02 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.