Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ouz-Han - Hayal Et Bensizliği Şarkı Sözleri


Ouz-Han'ın 2017 yılında çıkartmış olduğu şarkılardan birisi olan "Hayal Et Bensizliği" adlı eser için hazırlanan video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz.Bu sayfada şarkının hd video klibini izleyip şarkıyı dinleyebilir vede sözlerini okuyabilirsiniz.

Ouz-Han - Hayal Et Bensizliği Dinle

Ouz-Han - Hayal Et Bensizliği Şarkı Sözleri

Hayal et bensizliği birgün
Usulca ağla içinden
Yüreksiz bir hayat için
Birşeyler gelirmi elinden

Bitecek tam geçecek derken
Karşımda seni görüyorum
Günler geçsede ömrümden
Birgün gelecek biliyorum

Bütün hayallerim vede emeklerim
Elimden alındı buna yanıyorum
Sonunda sen yoksan bile ben
Hayat ne ise onu yaşıyorum

Günahsızmıyım hayır yani ben
Seni çok sevdim delice içimden
Şarkılar yazardım içinde sen
Olmayınca ağlıyordun...

Hayal et bensizliği birgün
Usulca ağla içinden
Yüreksiz bir hayat için
Birşeyler gelirmi elinden

Bitecek tam geçecek derken
Karşımda seni görüyorum
Günler geçsede ömrümden
Birgün gelecek biliyorum

Bütün hayallerim vede emeklerim
Elimden alındı buna yanıyorum
Sonunda sen yoksan bile ben
Hayat ne ise onu yaşıyorum

Günahsızmıyım hayır yani ben
Seni çok sevdim delice içimden
Şarkılar yazardım içinde sen
Olmayınca ağlıyordun...

Ouz-Han - Hayal Et Bensizliği adlı eser hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak bizlerle paylaşabilirsiniz.


Ouz-Han - Hayal Et Bensizliği Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 21:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.