Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Uygar Doğanay Ah Yar Şarkı Sözleri


Uygar Doğanay paylaşımlarımıza bir yenisini daha ekliyoruz, harika sesi ile seslendirdiği Ah Yar adlı parça 44 Medya Farkı ile sizlerle, Bu şarkıya ait video klibi ve şarkı sözleri sizlerle.

Uygar Doğanay Ah Yar Dinle

Uygar Doğanay Ah Yar Şarkı Sözleri

Sen gittin gideli güllerim soldu Yar
Anlama beni YAR gelsen gelmesende sonumuz böyle
Yar ah yar yare yare hayin
Yar ah yar zalim zalim hayinsin yar
Yar ah yar yare yare hayin
Yar ah yar zalim zalim hayinsin yar
Anlaman gerek beni
Kaç kişiyi yaşarsan yaşa,
Kiminle olursan ol
Kendi yalnızlığındır
Öleceğin en sonunda Ah Yar 
Hani beni öyle bi anlaman gerek ki
Ufak bi çocuğun eline bi şeker verirsin ya
Öyle bi sevinir beni öyle anlaman gerek
Ben senin için senin yoluna ömrümü heba ettim ben.
Sen ne yaptın tek kalemle üstümü çizdin attın ve gittin.
Ne olursa olsun ne yaparsan yap yinede diyorum ki
Seviyorum seni be seviyorum,
sarkisozlerimiz.net Ah Yar Şarkı Sözleri
Nerden inceldiyse ordan kopsun be
Bir yara açtın bende kapanmaz Yar
Merhem sürsen sürmesende sağolmaz Yar
Yar ah yar yare yare hayin
Yar ah yar zalim zalim hayinsin yar
Uygar Doğanay Ah Yar Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 20:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.