Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Şarkı Sözleri


Mümin Sarıkaya'nın izlenme ve dinlenme rekorları kıran "Ben yoruldum hayat" adlı şarkısı için çekmiş olduğu Dokuz Sekiz Müzik etiketiyle yayınlanan video klibi ve bu şarkının sözleri ile sizlerleyiz.Aşağıdaki bölümden şarkıyı hd kalitesinde dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Dinle


Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Şarkı Sözleri

Ben yoruldum hayat, gelme üstüme
Diz çöktüm dünyanın namert yüzüne
Gözümden, gönlümden düşen düşene
Bu öksüz başıma gözdağı verme

Ben yanıldım hayat, vurma yüzüme
Yol verdim sevdanın en delisine
O yüzden ömrümden giden gidene
Şu yalnız başımı eğdirme benim

Ben pişmanım hayat, sorguya çekme
Dilersen infaz et, kar etmez dilime
Sözlerim ağırdır, dokunur kalbe
Şu suskun ağzımı açtırma benim

Söz - Müzik: Mümin Sarıkaya
Piyano Eşlik: Özgür Çorum
Bağlama Eşlik: İbrahim Ekici
Yönetmen: Selim Durak

Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat  adlı şarkısı hakkındaki düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak yazabilirsiniz.
Mümin Sarıkaya - Ben Yoruldum Hayat Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 05:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.