Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Fettah Can - Olan Bize Oldu Şarkı Sözleri


Fettah Can adlı sanatçının 28 kasım 2017 tarihinde Dokuz Sekiz Müzik etiketiyle yayınlanan "Olan bize oldu" adlı şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri 44 medya music farkı ile sizlerle, şarkının sözleri ve hd video klibi alt kısımda yer almaktadır.Fettah can hayranları tarafından tam not alan bu harika şarkıyı sizlerde severek dinleyeceksiniz, iyi seyirler iyi dinlemeler dileriz.

Fettah Can - Olan Bize Oldu Dinle

Fettah Can - Olan Bize Oldu Şarkı Sözleri

Kabul ediyorum
Bu hatalar zincirinin son halkası benim
Kabul ediyorum
Kırılan kalbinin izlerinin çoğu benim

Gözyaşında üzgün bakışında
Dağılan yine benim

İstesen de istemesen de
Benim suçum yok desen de
Aklından gelip geçmesem de
Olan sana olan bana
Olan bize oldu


Söz - Müzik: Fettah Can
Düzenleme: Fettah Can
Yönetmen: İmre Haydaroğlu
Fettah Can - Olan Bize Oldu Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 07:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.