Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Naci Berktaş - Ormancı Şarkı Dinle


Naci Berktaş adlı sanatçının 12 ağustos 2017 tarihinde Dokuz Sekiz Müzik etiketiyle yayınlanan "Ormancı" adlı şarkısı için çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Şarkının hd video klibini sitemizden izleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.

Naci Berktaş - Ormancı Dinle ⏬

Naci Berktaş - Ormancı Şarkı Sözleri

Çıktım Belen Kahvesi'ne baktım ovaya
Bay Mustafa çağırdı da dam'oynamaya
Ormancı da gelir gelmez yıkar masayı
Laf anlamaz ormancı çekmiş kafayı

Köyümüzün suları hoştur içmeye
İçinde köprüsü var, gelip geçmeye
Ormancı da beni vurdu hiç mi hiçine
Yazık ettin ormancı köyün iki gencine

Aman ormancı canım ormancı
Köyümüze bıraktın yoktan bir acı

Çıktım Belen Kahvesi'ne baktım ovaya
Bay Mustafa çağırdı da dam'oynamaya
Ormancı da gelir gelmez yıkar masayı
Laf anlamaz ormancı çekmiş kafayı

Köyümüzün suları hoştur içmeye
İçinde köprüsü var, gelip geçmeye
Ormancı da beni vurdu hiç mi hiçine
Yazık ettin ormancı köyün iki gencine

Aman ormancı canım ormancı
Köyümüze bıraktın yoktan bir acı

Söz - Beste : Nazmi YÜKSELEN
Aranje - Remake : Oğuz KALFA
Yönetmen: Turhan DAŞTAN
Naci Berktaş - Ormancı Şarkı Dinle Reviewed by admin on 03:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.