Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ümit Aksoy - Sustum Şarkı Sözleri


15 eylül 2017 tarihinde video kanallarındaki yerini alan Ümit Aksoy'un, Silvana Müzik etiketiyle yayınlanan "Sustum" albümünde yer alan "Sustum" isimli şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz.

Ümit Aksoy - Sustum Dinle

Ümit Aksoy - Sustum Şarkı Sözleri

Bu şarkıya ait sözler henüz eklenmemiştir, Sitemize destek olmak ve eksik şarkıların sözlerini tamamlamak için sizlerde sitemizin editörlerinden birisi olarak ailemize katılabilirsiniz.Sitemizde editör olmak isteyen arkadaşlar üst kısımda yer alan editör ol linkine tıklayarak veya buraya tıklayarak konu hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilirler.Sizlerde hem sitemizin editörü olabilir hemde ek gelir elde edebilirsiniz.

Söz & Müzik: Ümit Aksoy

Ümit Aksoy - Sustum Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 01:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.