Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Hakan Yılmaz - Dut Ağacı Şarkı Sözleri


15 eylül 2017 tarihinde yayınlanan Hakan Yılmaz'ın, Ada Müzik etiketiyle yayınlanan "Türkülerle Yeniden" albümünde yer alan "Dut Ağacı" isimli azeri şarkısı çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, bu şarkıya ait video klibi hd kalitesinde alt kısımdaki bölümden izleyebilirsiniz.

Hakan Yılmaz - Dut Ağacı Dinle

Hakan Yılmaz - Dut Ağacı Şarkı Sözleri


Dut ağacı boyunca
Dut yemedim doyunca
Yâri helvette gördüm
Danışmadım doyunca

Menim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Menim balam, ay balam
Körpe balam, ay balam

Gızıl yüzüh lahladı
Verdim anam sahladı
Anama gurban olum
Meni tez adahladı

Menim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Menim balam, ay balam
Körpe balam, ay balam

Gedirdim yavaş yavaş
Ayağıma değdi daş
Senden mene yar olmaz
Gel olah bacı gardaş

Menim balam kime neyler
Körpe balam kime neyler
Menim balam, ay balam
Körpe balam, ay balam

Söz & Müzik: Anonim
Yönetmen: Recep Yılmaz

Hakan Yılmaz - Dut Ağacı adlı şarkı için sizlerde yorum yapmak ve düşüncelerinizi paylaşmak isterseniz alt kısımda yer alan yorum alanını kullanabilirsiniz.
Hakan Yılmaz - Dut Ağacı Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 23:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.