Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Sıla - Yan Benimle Şarkı Sözleri


Sıla'nın 2016 yılında çıkartmış olduğu "Mürekkep" adlı albümünde yer alan "Yan Benimle" adlı şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, video izleme kanallarında 100 milyondan fazla izlenme ile rekor kıran bu harika şarkıyı sizlerde sitemiz üzerinden ücretsiz olarak izleyebilir ve sözlerine göz atabilirsiniz.

Sıla - Yan Benimle Dinle

Sıla - Yan Benimle Şarkı Sözleri

Yalan sevinçle oyalandım
Aklın tuzağında dolandım
Kusuruma bakma zil zurna geldim
Sabahın beşi kapına dayandım

Erbabım aşk madem
Madem yasaklar namahrem
Kafeste sözler susuyor şimdilik
Uçurur zaman hele dur bakalım

Sırtımda uzun hırka gibi gece
Yarenlik etmez kaytarır hece
Hatıra oturmuş kalkmaz halden anlamaz
Derya deniz düşünce

Gezdim seni sokak sokak
Valla yok hesap kitap
İçimde avaz avaz yan yan yan benimle
Uzun yola gider gibi

Bakma öyle yüzüme
Aman can cazım etme
Gezdim seni sokak sokak
Valla yok hesap kitap

İçimde avaz avaz yan yan yan benimle
Uzun yola gider gibi
Bakma öyle yüzüme
Aman can cazım etme

Sırtımda uzun hırka gibi gece
Yarenlik etmez kaytarır hece
Hatıra oturmuş kalkmaz halden anlamaz
Derya deniz düşünce

Gezdim seni sokak sokak
Valla yok hesap kitap
İçimde avaz avaz yan yan yan benimle
Uzun yola gider gibi

Bakma öyle yüzüme
Aman can cazım etme
Gezdim seni sokak sokak
Valla yok hesap kitap

İçimde avaz avaz yan yan yan benimle
Uzun yola gider gibi
Bakma öyle yüzüme
Aman can cazım etme
Aman can cazım etme

Söz: Sıla Gencoglu
Müzik: Fatih Ahiskali
Düzenleme: Efe Bahadir
Yönetmen: Bedran Guzel

Sıla - Yan Benimle Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 21:01 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.