Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Kıraç - Hasret Şarkı Sözleri


Kıraç'ın Meryem adlı dizi için hazırlamış olduğu ''Hasret'' adlı şarkıya çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Meryem Dizi Müzikleri adlı albüm içerisinde yer alan bu şarkıyı sizlerde sitemizden dinleyebilir ve video klibini izleyebilirsiniz.

Kıraç - Hasret Dinle

Kıraç - Hasret Şarkı Sözleri

O gözler bana 
Eskisinden yabancı 
Gönlümdeki bu sevda 
Hiç dinmeyen bir acı 

Ruhumun kederinden 
Gözlerim yaşla doldu 
İnliyorum derinden 
Bana bilmem ne oldu 

En candan arkadaşım 
Ruhumu saran gece 
Ben kime bağlanmışım 
Ağlıyorum gizlice 

Kimsesiz karanlıklar 
Derdime şifa verin 
Kalbimdeki yaralar 
Daha çok daha derin

Yönetmen: Mustafa Şevki Doğan
Söz & Müzik: Ahmet Şefik Gürmeriç
Düzenleme: Kıraç
Kurgu: Zeynep Alpaslan
Kıraç - Hasret Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 21:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.