Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat - Uçurum Caddesi


Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat'nin, NYS Müzik etiketiyle yayınlanan "Uçurum Caddesi" isimli tekli şarkıları için çekmiş oldukları video klibi ve şarkı sözleri ile 44 Medya'da sizlerle, Kendilerine özgün tarzları ile harika bir şarkı olmuş umarız sizlerde beğenirsiniz, iyi seyirler iyi dinlemeler dileriz.

Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat - Uçurum Caddesi Dinle

Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat - Uçurum Caddesi Şarkı Sözleri

Mavimi eksen  kahverengine yeter  
Can suyu gülüşün susadım bi yudum ver
Ucu sana çıkacaksa yaksın geceler
Azab-ı kabir olsa sen sarılınca geçer 

Sar beni al nefesimi nefesine ser
Nabzım da  tenime isminle değer 
Tak eder yokluğun canımı kırar döker  
Sana üşürüm hasretin o kırıklardan eser

Ayaklarım sana çıkan sokak başında
Uçurum caddesi arkam bu aşkın yolunda
Fırtınalar kopuyor sensiz geçtiğim yolda
Aç kapını ben geldim,sırılsıklam karşında

Söz & Müzik: Mustafa Bozkurt
Düzenleme: Özgür Bakkaloğlu
Yönetmen: Mehmet Torni

Şarkıyı dinleyen bir çok kişi çağatay akman ile kıyaslama yapıyor fakat bizler 44 Medya ailesi olarak arkadaşımızın yaptığı bu şarkıyı gayet beğendik ve başarılı bulduk sizlerde bu şarkı hakkındaki yorumlarınızı paylaşırsanız seviniriz.
Mustafa Bozkurt & Emrecan Polat - Uçurum Caddesi Reviewed by admin on 19:41 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.