Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Demet Akalın - Damga Damga Şarkı Sözleri


Demet Akalın'ın, Doğan Music Company etiketiyle yayınlanan "Rakipsiz" albümünde yer alan "Damga Damga" isimli şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, 2017'nin son aylarına girerken harika bir parça ile sevenlerinin karşısına çıkan sanatçıya bu güzel şarkısından dolayı teşekkürlerimizi sunuyor ve siz değerli ziyaretçilerimize iyi seyirler iyi dinlemeler diliyoruz.

Demet Akalın - Damga Damga Dinle

Demet Akalın - Damga Damga Şarkı Sözleri

Mutsuzluktan ölen ilk insan 
Tabi ben olmazsam
Sensin sen, anladıysan yalnızlıktan
Vefasızlıktan payımı aldım ben
Sıra senin şimdi, misli misli
Bu yara neymiş anla
Biraz da sen ağla
Muma dönüp ömrün, 
Erisin aşkımla
Damla damla
Benim adım var hala
Silinemez de asla!
Yüreğimin üstünde, acıtan harflerle
Damga damga, Damga damga

*****

Mutsuzluktan ölen ilk insan 
Tabi ben olmazsam
Sensin sen, anladıysan yalnızlıktan
Vefasızlıktan payımı aldım ben
Sıra senin şimdi, misli misli
Bu yara neymiş anla
Biraz da sen ağla
Muma dönüp ömrün, 
Erisin aşkımla
Damla damla
Benim adım var hala
Silinemez de asla!
Yüreğimin üstünde, acıtan harflerle
Damga damga, Damga damga
Söz: Murat Güneş 
Müzik: Volga Tamöz
Düzenleme: Volga Tamöz
Yönetmen: Müjdat Küpşi
Demet Akalın - Damga Damga Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 19:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.