Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Koray Avcı - Unutamam Seni Şarkı Sözleri


Koray Avcı adlı sanatçının "Unutamam Seni" adlı şarkısının video klibi ve şarkı sözleri 44 medya farkı ile sizlerle, bu sayfa'da şarkıyı dinleyebilir ve şarkı sözlerini okuyabilirsiniz.

Koray Avcı - Unutamam Seni Dinle


Koray Avcı - Unutamam Seni Şarkı Sözleri

  Sponsorlu Bağlantılar 


  Sponsorlu Bağlantılar 

Gün gelir de beni unutursun demiştin
Kalbimdeki bu derdi uyutursun demiştin
Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim

Unutamam canım
Unutamam seni
Unutamam gülüm
Unutamam

Aşkını çekerim geleceksin diyerek
Belki gözyaşımı sileceksin diyerek
Ne ben seni unutabildim
Ne bu gönlümü avutabildim
Ne bu derdimi uyutabildim

Unutamam canım
Unutamam seni
Unutamam gülüm
Unutamam

Söz - Müzik: Şekip Ayhan Özışık
Düzenleme: Alper Atakan
Mix - Mastering: Tarık Ceran
Yönetmen: İmre Haydaroğlu

Koray Avcı - Unutamam Seni Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 22:50 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.