Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Uygar Doğanay Koptum Bu Gece Şarkı Sözleri


Uygar Doğanay'ın 2015 yılında çıkartmış olduğu ve büyük ses getiren Sen Yanarsın adlı albümünde yer alan Koptum Bu Gece adlı şarkısı ve sözleri ile sizlerleyiz, Arabesk müzikte son zamanlarda büyük bir çıkış başladı ve bu çıkışların başındada Uygar Doğanay gibi sanatçılar gelmektedir sayfamızda Uygar Doğanay Koptum Bu Gece şarkısı ve diğer tüm şarkıları siz değerli takipçilerimiz için paylaşılmıştır iyi seyirler iyi dinlemeler dileriz.

Uygar Doğanay Koptum Bu Gece Dinle

Uygar Doğanay Koptum Bu Gece Şarkı Sözleri

Çektim hasreti yeteri kadar
Çok bile dayandım bugüne kadar
Bu aşkın sonu yok ölene kadar
Bırakmam peşini yar sen benimsin

Koptum bu gece Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor Seven kalbimi
Koptum bu gece Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor Seven kalbimi

Gidişinle her gün bunalımdayım
Kaybettim aklımı isyanlardayım
Sürgünüm yine ben firarlardayım
Tutukluyum sende yar sen benimsin

Koptum bu gece Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor Seven kalbimi
Koptum bu gece Tutmayın beni
Ölüm korkutmuyor Seven kalbimi

Uygar Doğanay Koptum Bu Gece adlı eser hakkındaki düşüncelerinizi bizlere iletebilirsiniz, aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak sizlerde mesajlarınızı buraya yazabilirsiniz.
Uygar Doğanay Koptum Bu Gece Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 20:30 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.