Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Sualp - Narin Şarkı Sözleri


Sualp'in, Çallı Müzik etiketiyle yayınlanan "Narin" isimli tekli şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri 44 medya farkı ile sizlerle, Şarkıyı alt kısımdan dinleyebilir ve şarkı sözlerine göz atabilirsiniz.

Sualp - Narin Dinle

Sualp - Narin Şarkı Sözleri

Senin gibi güzeli nereden bulayım ben
Bir kez olsun isterim senle dolayım ben

Ne kadarda narin ince belin bir o kadar nazlı tatlı dilli
Severim seni ben ah Ölürüm sana ben
Ne kadarda narin ince belin bir o kadar nazlı tatlı dilli
Severim seni ben ah Ölürüm sana ben

Başkasına yar etmem benim olacaksın sen
Ömür boyu beklerim bilsem geleceksin sen

Ne kadarda narin ince belin bir o kadar nazlı tatlı dilli
Severim seni ben ah Ölürüm sana ben
Ne kadarda narin ince belin bir o kadar nazlı tatlı dilli
Severim seni ben ah Ölürüm sana ben



Söz & Müzik: Sualp Gümüş
Düzenleme: Sezer Dinç
Yönetmen: Koralp Gümüş
Sualp - Narin Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 15:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.