Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Simge - Aleni Aleni Şarkı Sözleri


İlk olarak Volkan Konak'tan dinlediğimiz Aleni Aleni adlı şarkıyı simge'den canlı olarak dinlemek isterseniz doğru adrestesiniz, Bu sayfada simge - aleni aleni şarkısının canlı performansını dinleyebilir ve sözlerine göz atabilirsiniz.

Simge - Aleni Aleni Dinle

Simge - Aleni Aleni Şarkı Sözleri

Dur bakma bana öyle
İçime akıyor o kara gözlerin
Ne hisset nede söyle
Canımı yakıyor veda sözlerin
Yanarım yanarım aşk ile yanarım
Gurbanım yoluna
Aleni aleni yatırdı kalemi
Çıkamam yarına

Anlıma yazdı kader, silemedum
Ağladum ağladım hiç gülemedum
Kimseye söylemedim, diyemedum
Aşk diye çektuğumi
Ah felek inadun hep banamidur
Herkese akta bize karmidur
Aşk acıdan, sızıdan yanamidur
Anla ne ettuğuni

Söz Müzik : Altan Çetin

Simge - Aleni Aleni Canlı performans şarkısı hakkında sizlerde yorum yapabilir ve düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilirsiniz.
Simge - Aleni Aleni Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 03:16 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.