Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ouz-Han & Ezgi Cayır - Aya Benzerdi Şarkı Sözleri


Ouz-Han Alnıaçık'ın Ezgi Cayır ile yaptığı düğet şarkısı olan "Aya Benzerdi" için hazırlamış olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Bu düeti sitemiz üzerinden dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.

Ouz-Han & Ezgi Cayır - Aya Benzerdi Dinle

Ouz-Han & Ezgi Cayır - Aya Benzerdi Şarkı Sözleri

Yani ben seviyorum Bana doğru yolsun
Ne dilersen hayatında olsun
Bizi anlamayana, Hiç acımayana
Karşı yıkılmadık ona ah olsun

Aya benzerdi bakışı gülüşü
Bugün ayrılalı bir yıl oldu 
Bana haktı acılarını çekmek
Tam aradığım tatlı belam buydu

Yaktı içimi birisi , inanki delisin
Sonunda benimsin..
Gitme de bir daha , eridim bir defa 
Ölünür, seni bana veren ALLAH'a..

Yani ben seviyorum Bana doğru yolsun
Ne dilersen hayatında olsun
Bizi anlamayana, Hiç acımayana
Karşı yıkılmadık ona ah olsun

Yaktı içimi birisi , inanki delisin
Sonunda benimsin..
Gitme de bir daha , eridim bir defa 
Ölünür, seni bana veren ALLAH'a..
Ouz-Han & Ezgi Cayır - Aya Benzerdi Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 01:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.