Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ouz-Han - Çiçeklerin Aşkı Şarkı Sözleri


Ouz-Han'ın 23 mayıs 2017 tarihinde yayınladığı "Çiçeklerin Aşkı" adlı şarkısına hazırladığı video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Bu harika eseri sizlerde aşağıdaki bölümden dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.Harika şarkılara imza atan Ouz-Han kardeşimize bu harika eserleri bizlerle buluşturduğu için 44 Medya ailesi olarak teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Ouz-Han - Çiçeklerin Aşkı Dinle

Ouz-Han - Çiçeklerin Aşkı Şarkı Sözleri

Bütün dünya buna şahit olsun
Seni bir gün üzersem
Günü saymaktan bıktım
Sözverdim ölürüm gidersen
Hani sen bir gerçek aşksın ya
Sonsuza gidecek biliyorum
Çiçekleri koklayınca gülüşüne
Ölüyorum delice o sevişine

İçimden düşünüyorum
Sabah erkenden uyanıpta
Seni kokluyorum
Yüzünü okşar gibi dokunupta
Sana yemin olsun
Birgün senle uyanıpta
Güneşin doğuşunu seninle izleyeceğiz

Yüzler bahçesi sana kurban olsun
Sen daha bi güzelsin
İçimdeki hayalinden
Habersizce beni tek üzen sensin
Uzunca dalarsa gözlerim
Aklıma inan tek gelensin
Unutma sakın ama gül yüzlüm
Herkesten daha özelsin...

Bütün dünya buna şahit olsun
Seni bir gün üzersem
Gün saymaktan bıktım
Sözverdim ölürüm gidersem
Hani sen bir gerçek aşksın ya
Sonsuza gidecek biliyorum
Çiçekleri koklayınca gülüşüne
Ölüyorum delice o sevişine

Ouz-Han - Çiçeklerin Aşkı adlı şarkı hakkındaki düşüncelerinizi bizlerle paylaşabilir ve şarkı sözleri hakkında yorum yapabilirsiniz.Aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak sizlerde bizlere hemen yazabilirsiniz.

Ouz-Han - Çiçeklerin Aşkı Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 05:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.