Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Myra Denise - Papi / Seviyorum Şarkı Sözleri


Myra Denise'nin, Yeni Dünya Müzik etiketiyle yayınlanan "Papi / Seviyorum" isimli tekli çalışması için çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Bu şarkının video klibini hd kalitesinde 44 Medya müzik kalitesiyle izleyebilir ve dinleyebilirsiniz, Şarkının sözlerini aşağıdaki bölümden okuyabilirsiniz.

Myra Denise - Papi / Seviyorum Dinle

Myra Denise - Papi / Seviyorum Şarkı Sözleri

Bu şarkının sözleri henüz sitemize eklenmemiştir, Sitemize destek olmak adına şarkının sözlerini eklemek isterseniz aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak sözleri sitemize ekleyebilirsiniz.Eklediğiniz sözler sizin adınıza sitemizde paylaşılacaktır, Bizlere destek olan tüm ziyaretçilerimize teşekkürlerimizi sunarız, Ayrıca sizlerde sitemizde editör olup şarkı sözleri ekleyerek ek gelir elde edebilir ve internetten para kazanabilirsiniz, Daha fazla bilgi almak ve sitemizde editör olmak için Editör Ol veya İletişim sayfamıza göz atabilirsiniz.

 Söz & Müzik: Andreias Mihai
Myra Denise - Papi / Seviyorum Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 21:09 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.