Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Merve İleri - Bugün Tadım Yok Şarkı Sözleri


Merve İleri'nin 2017 yılında TMC Müzik etiketi ile yayınlanan tekli şarkısı ''Bugün Tadım Yok'' adlı şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Slow ve duygusal müzik sevenlerin mutlaka dinlemesi ve hatta klibini izlemesi gerek bizler çok beğendik umarız sizlerde beğenirsiniz, iyi seyirler ve iyi dinlemeler dileriz ayrıca şarkıyı dinleyip video klibini izledikten sonra duygu ve düşüncelerinizi aşağıdaki yorum bölümünü kullanarak bizlere iletirseniz çok seviniriz.

Merve İleri - Bugün Tadım Yok Dinle

Merve İleri - Bugün Tadım Yok Şarkı Sözleri

Bugün tadım yok 
Derdime derman yok
Dokunmaya (koklamaya) kıyamadığım gülüm 
Artık dalında yok

Çıkabilsem bulutlara
Dokunabilsem gökkuşağına
Yine de yetmez bunlar bana
Bugün tadım yok
Denizleri bir yudumda içsem
Güneşi paramparça etsem
Yine de yetmez bunlar 
Bana bugün tadım yok

Gülün rengi yok
Kokusu tadı yok
Soldu gülüm gibi bütün umudum
Ondan keyfim yok

Yönetmen: Mustafa Şevki Doğan & Barış Erçetin
Söz & Müzik: Reha Erdir
Düzenleme: Kıraç
Kurgu: Zeynep Alpaslan
Merve İleri - Bugün Tadım Yok Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 19:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.