Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri


Koray Avcı'nın Dokuz Sekiz Müzik etiketiyle yayınlanan en popüler ve en beğenilen şarkılarından birisi olan ''Yanımda Sen Olmayınca'' adlı şarkısı ile sizlerleyiz, Sanatçının 2016 yılında çıkartmış olduğu ''Sonra Dersin Ki'' adlı albümünde en beğenilen şarkılardan birisi olarak gösterilen bu harika eseri sizlerde aşağıdaki bölümden dinleyebilir ve şarkı sözleri'ne göz atabilirsiniz, 44 medya ailesi olarak iyi seyirler ve iyi dinlemeler dileriz.

Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Dinle

Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri


Bugün hiç tadım tuzum yok
Üstelik çok huysuzum
Tedirginim huzursuzum
Yanımda sen olmayınca

Gel yine başım belada
Beni bul karakollarda
Adım yazar zabıtlarda
Yanımda sen olmayınca

Gel yine faili meçhul
Adım polis telsizinde
İnsaf yok vicdan izinde
Yanımda sen olmayınca

Çıkıp sana geldiğimi
Anlattım anlamadılar
Faili meçhul yıktılar
Yanımda sen olmayınca

Söz - Müzik : İlyas Keçeci
Düzenleme : Göksun Çavdar
Mix-Mastering: Tarık Ceran
Yönetmen: Hasan Kuyucu
Koray Avcı - Yanımda Sen Olmayınca Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 07:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.