Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Koray Avcı - Ağlama Yar Şarkı Sözleri


Koray Avcı'nın 2016 yılında çıkartmış olduğu ''Sonra Dersin Ki'' adlı albümünde yer alan ''Ağlama Yar'' adlı şarkısına çekmiş olduğu Lyric video ve bu videonun şarkı sözleri sizlerle.Şarkıyı aşağıdaki bölümden dinleyebilir ve sözlerini okuyabilirsiniz.

Koray Avcı - Ağlama Yar Dinle

Koray Avcı - Ağlama Yar Şarkı Sözleri


Sen Leyla'ydın ben de Mecnun
Çöller içinde
Sen alevdin ben de rüzgar
Küller içinde
Gel de bir gör şu halimi
Kullar içinde ah
Yeşermez bahçem
Kapanmaz yaram zaman içinde

Ağlama yar
Bir gün gelir bu hasret biter
Döneceğim ağlama
Bekle beni ağlama

Her selamın her kelamın
Yaradır bende
Son bir kere görse idim
Son nefesimde

Sen de git yar sen de bırak
Sen de unut beni
Kanasın yaram
Sararsın bahçem zaman içinde

Söz - Müzik : Nurettin Rençber
Düzenleme : Göksun Çavdar
Mix - Mastering: Tarık Ceran
Koray Avcı - Ağlama Yar Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 20:03 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.