Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

İsmail Hakkı Erdoğmuş - Türk Milletiyiz Şarkı Sözleri


İsmail Hakkı Erdoğmuş'un, Armoni Müzik etiketiyle yayınlanan "Türk Milletiyiz" albümünde yer alan "Türk Milletiyiz" isimli şarkısına çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, sitemiz üzerinden bu harika şarkıyı dinleyebilir ve sözlerine göz atabilirsiniz.Bizlerde İsmail bey'e bu harika şarkısı için teşekkürlerimizi sunuyoruz.

İsmail Hakkı Erdoğmuş - Türk Milletiyiz Dinle

İsmail Hakkı Erdoğmuş - Türk Milletiyiz Şarkı Sözleri



Yörük Türkmen, Oğuzlar’dan
Bozkırlardan gelen benim
Balkanlar'dan Kafkaslardan
Urumçi'den esen yelim
Kırgız, Kazak, Uygur benim
Kırım, Tatar, Özbek benim
Türkmen, Nogay, Karapapak
Azerbaycan sevdam benim

Hem Drina, hem Mostar'da
Tarihimden miras benim
Makedonya, Rumeli’de
Kıbrıs'ta bir sancak benim
Altay, Hazar, Çuvaş benim
Sibir, Tuva, Başkurt benim
Balkar, Saha, İdil Ural
Gök Oğuz'dan kelam benim
Musul, Kerkük, Türkmenli
Halep'te bir yarım benim
Ahıska'da Türk'ün dili
Kafkaslar'da varım benim

Türkü, hoyrat, ağıt benim
Zeybek, halay, horon benim
Göklerdedir sancak, bayrak
Anadolu canım benim
Doğu benim, batı benim
Kuzey benim, güney benim
Hep kardeşiz, tek milletiz
Ana yurdum Türkiye’m benim

Söz & Müzik: İsmail Hakkı Erdoğmuş
Düzenleme: Abut
İsmail Hakkı Erdoğmuş - Türk Milletiyiz Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 21:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.