Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Güray Adıgül - Anlamadı Şarkı Dinle


Güray Adıgül'ün, Melodi Müzik etiketiyle yayınlanan "Anlamadı" albümünde yer alan "Anlamadı" isimli adlı albümünün çıkış şarkısı için çekmiş olduğu video klibi 44 Medya Music farkı ile sizlerle, bu şarkıyı sitemiz üzerinden dinleyebilir ve hd klibini izleyebilirsiniz.

Güray Adıgül - Anlamadı Dinle

Güray Adıgül - Anlamadı Şarkı Sözleri

Kalbim kırık, Gözüm yaşlı
Kimse beni anlamadı
İçimde ateşler yandı
Közler beni anlamadı

Gelen vurdu giden vurdu
Hayat beni erken yordu
Gözümde yaşlarım dondu
Kimse beni anlamadı

Anlamadı, Anlamadı
Anlamadı, Anlamadı
Kimse Beni Anlamadı.
Ben bende anlamsız kaldım
Hayat beni anlamadı...

Haykarırsın sesim çıkmaz
Ağlarsın göz yaşım akmaz
Hançer vursam kanım çıkmaz
Kimse beni anlamadı

Ben ağlarken eller baktı
Gurbet her yanımı yaktı
Binkez düştüm kimsem yoktu
Dostlar beni anlamadı

Anlamadı, Anlamadı
Anlamadı, Anlamadı
Kimse Beni Anlamadı
Ben bende anlamsız kaldım
Zalım beni anlamadı...

Anlamadı Şiiri;

Gençliğimi ele verdim, Göz yaşımı sele verdim, Sevdiğime bile eğildim, O yar bile beni anlamadı, yar dedim canımı yaktın, yanarken uzaktan baktın, külümede tekme attın, Zalım beni anlamadın, anlamadın...
Söz & Müzik: Ertuğrul Polat
Düzenleme: Polat Akarçay
Yönetmen: Sezgin Şengöz
Güray Adıgül - Anlamadı Şarkı Dinle Reviewed by admin on 01:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.