Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Gündoğarken - Olamadım Şarkı Sözleri


Gündoğarken'in, Ada Müzik etiketiyle yayınlanan "Özlemişim" albümünde yer alan "Olamadım" isimli şarkıları için çekmiş oldukları video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz, Gündoğarken grubunun harika şarkılarından birisi olarak müzik marketlerdeki yerini alacak olduğuna emin olduğumuz bu şarkı hakkındaki düşüncelerinizi sizlerlde bizlerle paylaşabilirsiniz.

Gündoğarken - Olamadım Dinle

Gündoğarken - Olamadım Şarkı Sözleri


Yola çıktım, iz bulamadım.
Seni buldum, ben olamadım.
Yandım kavruldum kül olamadım niye?
Aşka sarıldım kul olamadım niye?
Yapamadım.

Topraktan geldim toz olamadım.
Boşluktaydım hiç olamadım.
Kitaplar yazdım harf olamadım niye?
Öğütler verdim ders olamadım yine
Yapamadım.

Kıbleye döndüm yön bulamadım.
Sadaka verdim el olamadım.
Hayata kattım can olamadım niye?
Yeminler ettim senin üstüne ama
Tutamadım.

Yapamadım.
Bulamadım.
Olamadım.


Söz & Müzik: Burhan Şeşen
Yönetmen: Selçuk Demirci
Gündoğarken - Olamadım Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 14:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.