Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Fulya Ünal Haydi Şimdi Gel Şarkı Sözleri


Fulya Ünal adlı sanatçının 2017 yılında Şerif Kayran Prodüksiyon tarafından çıkarılan şarkısı ''Haydi Şimdi Gel'' ile sizlerleyiz, Bu şarkıyı aşağıdaki bölümden HD kalitesinde dinleyip video klibini izleyebilirsiniz ayrıca şarkı sözlerine videonun altındaki bölümden göz atabilirsiniz.

Fulya Ünal Haydi Şimdi Gel Dinle

Fulya Ünal Haydi Şimdi Gel Şarkı Sözleri

Sözlerin vardı onca yollardan bana ulaşan 
Özledim sözlerini şimdi gel 
Gözlerin vardı en buruk anda gönlümü ısıtan 
Özledim gözlerini şimdi gel 

Bekliyorum seni çok özlüyorum 
Sensiz geçmiyor ki hiç günler 
İstiyorum seni çok seviyorum 
Canımsın sen benim artık gel 

[Nakarat] x2 
Haydi şimdi gel, sensin olamam ki 
Haydi şimdi gel, yalnız kalamam ki 
Haydi şimdi gel, kollarına al beni

Şimdi gel ah şimdi gel

Ellerin vardı sımsıcak ellerime dokunan
Özledim ellerini şimdi gel
Yüreğin vardı benim için çarpan deli yüreğin
Özledim aşkını şimdi gel

Bekliyorum seni çok özlüyorum
Sensiz geçmiyor ki hiç günler
İstiyorum seni çok seviyorum
Canımsın sen benim artık gel

[Nakarat] x4

Söz: Hülya ŞENKUL
Müzik: Özkan Turgay
Müzik Yönetmeni: Şerif KAYRAN

Fulya Ünal Haydi Şimdi Gel Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 13:54 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.