Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkı Sözleri


Ferah Zeydan'ın Akçıl's ve Doğan Music Company etiketiyle 2016 yılında yayınlanan "Yanlışız Senle" adlı tekli çalışması için çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri 44 medya farkı ile sizlerle, Bu harika eseri sitemiz üzerinden dinleyebilir ve sözleri hakkında yorumlar yapabilirsiniz.

Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Dinle

Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkı Sözleri


Zanneme Hiç Bitti Her Şey
Diyip Gitmek Çok Kolaydır
Bazen Acı Öyle Bir Şey
Yaşaması Zor Olaydır

Hatıralar Dalga Dalga
Vurup Vurup Fırsatıyla
Kalır Kalır Durur
İntikamı Var

Bir Gün Geçse Bir Gün Geçmez
Ben Affetsem Seni Aşk Affetmez
Aman Aman Yine Yalan
Demek Ki Biz Boşa Yanmışız Senle

Bir Gün Geçse Bir Gün Geçmez
Ben Affetsem Seni Aşk Affetmez
Aman Aman Yine Yalan
Dedim Ki Biz Büyük Yanlısız Senle

Farketmez Hic Geçti Artık
Dedim Ama Hep Yalandır
Benim Senden Ayri Kalmam…
Durduk Yere Ağlamamdır

Hatıralar Dalga Dalga
Vurup Vurup Fırsatıyla
Kalır Kalır Durur
İntikamı Var

Bir Gün Geçse Bir Gün Geçmez
Ben Affetsem Seni Aşk Affetmez
Aman Aman Yine Yalan
Demek Ki Biz Boşa Yanmışız Senle

Bir Gün Geçse Bir Gün Geçmez…
Ben Affetsem Seni Aşk Affetmez
Aman Aman Yine Yalan
Dedim Ki Biz Büyük Yanlışız Senle
Ferah Zeydan - Yanlışız Senle Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 03:42 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.