Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Aras - Demiştin Şarkı Sözleri


Aras adlı sanatçının Çallı Müzik etiketiyle yayınlanan "Demiştin" isimli tekli şarkısı için çekmiş olduğu video klibi ve şarkısına ait sözler 44 medya farkı ile sizlerle, sitemiz üzerinden şarkıyı dinleyebilir ve hd video klibini izleyebilirsiniz.

Aras - Demiştin Dinle

Aras - Demiştin Şarkı Sözleri

Bıraktım elimde olanı
Arıyorum kalpte kalanı
Zamansız bir yerde olalım
Yağsın yağmur altında duralım

Düştü aşk kalbe bir kere
Sel oldu aldı içine
Boğuldum bir nefes bana
Lazım aşk arıyana

Demiştin al beni götür buradan
Çok zaman geçti aradan
Yinede gelir benim olur ozaman
Ne yer belli ne de zaman


Söz & Müzik: İbrahim Aras Cigaoğlu
Düzenleme: Eyüp Gündüz

Aras - Demiştin Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 05:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.