Top Ad unit 728 × 90

Yeni Eklenenler +

recent
Reklam Alanı Buraya

Abdullah Baba - Kardaş Şarkı Sözleri


Sanatçı Abdullah Baba'nın, Seyhan Müzik & Seyhan Record etiketiyle yayınlanan "Sitem" albümünde yer alan "Kardaş" isimli şarkısı için çekmiş olduğu video klibi ve şarkı sözleri ile sizlerleyiz.Aşağıdaki bölümde "Kardaş Şarkı Sözleri" ve hd klibi yer almaktadır iyi seyirler dileriz.

Abdullah Baba - Kardaş Dinle

Abdullah Baba - Kardaş Şarkı Sözleri

Üç kuruşa tamah edip
Zulmedene boyun eğen
Gururunu yere serip
Kul yoluna kulluk eden
Olmadım kardaş

Gurbet elde naçar oldum
Dost diyenden kaçar oldum
Hak yolundan öldüm ama
Dönmedim kardaş

Hasret aldı duman oldum
Eşe dosta güman oldum
Çok yoruldum düştüm ama
Ölmedim kardaş

Sorma kardaş sorma benim halimi
Burda kardaş dert sayan yok derdimi
Özlemekten anam babam yârimi
Yıllar oldu unutalı kendimi

Zalim ile yoldaş olup
Dost sırrını açık eden
Bahar iken kuzu olup
Zemheride kurda dönen
Olmadım kardaş

Söz & Müzik: Cenk Çelik
Düzenleme: Adnan Karaduman
Yönetmen: Cenk Çelik

Abdullah Baba - Kardaş Şarkı Sözleri Reviewed by admin on 20:37 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Copyright ©2015 - 2016, 44 Medya ©. / Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.
Sevgiyle Tasarlanmıştır. Powered By: Hasan ŞAHİN

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.